Om Checkin

Checkin er et komplett "Event management system". I tillegg til fleksible løsninger for påmelding og billettsalg håndterer Checkin det økonomiske, administrative og praktiske rundt ditt arrangement. Kundene våre sparer svært mye penger og tid ved at Checkin ordner "alt" for dem både før, under og etter arrangementet. Samtidig er våre provisjonssatser svært konkurransedyktige. Våre moduler inkluderer Påmelding, Billettsalg med setekart, Gjestemottak, Adgangskontroll, Kundedatabase, Oppgavesystem, Bookingsystem for rom og fysiske ressurser, Kassasystem, Økonomi og Rapportering. Modulene kan brukes enkeltvis eller sammenkoblet i et komplett forretningssystem. Les mer om de enkelte modulene her.

 

Checkin er utviklet gjennom flere år i tett samarbeid med spennende kunder med store behov for fleksibilitet. Vi garanterer at ingen andre systemer tilbyr like gode muligheter for tilpassing til kundenes behov. Fleksibiliteten i systemet gir unike muligheter for mersalg samtidig som rapporteringsmodulen gir kundene våre meget god oversikt over virksomheten.

 

Checkin er enkelt å bruke og passer like godt for små arrangementer med noen titalls deltakere til store virksomheter med flere millioner i omsetning. Brukere av Checkin strekker seg derfra fra små konfirmantgrupper som skal på leir til store konferansesenter som bruker Checkin som deres komplette forretningssystem.

 

 

Et eksempel på hva som er mulig med Checkin:

  • - Du skal arrangere en konferanse fra onsdag til søndag.
  • - Det skal være mulig å kjøpe billetter for hele perioden, men også fra fredag til søndag.
  • - I tillegg ønsker du at medlemmer av en spesiell organisasjon skal få rabatt
  • - Du vil selvsagt tilby grupperabatt, men ikke på ordinær måte. Du vil at hver 6. deltaker skal komme gratis
  • - Du vil tilby earlybird for de som melder seg på tidlig
  • - Barn under 13 kommer gratis, men bare dersom foresatte også er påmeldt
  • - Middag på ankomstdagen er valgfritt, og legges til i prisen automatisk ved valgt, men det er kun plass til 150 stk til denne og du ønsker i tillegg at det skal være mulig å sette seg på venteliste dersom den blir utsolgt. Ventelisten skal selvfølgelig fungere automatisk når andre melder seg av middagen
  • - Dersom en deltaker har tidligere deltatt på en av deres konferanser, så skal disse automatisk få 10% i rabatt. Du krever at dette håndteres automatisk.
  • - Du har ulike seminarer deltakere kan delta på under konferansen. Disse har begrensede plasser og koster i tillegg litt ekstra.
  • - Du har reservert noen rom ved det lokale hotellet som kan bookes via Checkin
  • - Du vil ha adgangskontroll programmert inn i armbånd eller halsbånd slik at du kan gi tilgang til ulike områder på konferansen, eller sjekke hvem som har bestilt mat eller ikke
  • - Du vil holde kontakt med deltakerne i ettertid og markedsføre neste års arrangement for dem

Dette er reelle eksempler fra våre kunder og alt dette er satt opp av kunden selv uten å være i kontakt med oss. Standard ut av boksen funksjonalitet gjør dette mulig via vår avanserte tilvalgsmotor. Vi mener denne er helt unik på markedet og gir deg som kunde en enorm valgfrihet og fleksibilitet.


Misjonen vår er å gi deg et komplett system som skal gi store besparelser ved at vi håndterer alt før, under og etter ditt arrangement. Checkin skal være et komplett alt-i-ett system for håndtering av events. 

Du kan lese mer om de ulike modulene her

Vår forretningsmodell er enkel: Det koster svært lite å bli kunde, og vi tilbyr de laveste provisjonssatsene i markedet. Se våre priser her.

Selskapet ble etablert i 2009 og har i dag 4 ansatte på hovedkontoret i Kristiansand, og i tillegg en utviklingsavdeling i India. 

Kontakt oss