lurer du på noe?

  • HVA SKAL VI TA MED?

    Internatrom og familieenheter har ferdig oppredde senger + håndkle og såpe til hver. (Men ta med egne håndklær til bading i sjøen ol.) Dette gjelder også ekstra madrasser som er bestilt innen mandag 25.7 kl. 10.

    På campingen er det mulig å koble seg på strøm for alle, også telt, bare ta med skjøteledning.

    Når det gjelder mat så kan dette også kjøpes i kafeteltet til lunsj og middag og etter kveldsmøtene. Der vil det også stå varme griller som det er mulig å benytte seg av til privat mat.

    Pakkeliste:
    Håndklær&badetøy
    Toalettsaker
    Solbriller, solkrem&myggspray
    Sommerklær, varme klær, regntøy
    Nødvendig campingutstyr for de som skal campe (stoler, bord, matlagingsutstyr)
    Liggeunderlag&sovepose (de som skal sove i telt og på sovesal)
    Bibel&skrivesaker
    Treningstøy&joggesko/fotballsko til utetrening med Mette, volleyball&fotball
    Mat etter ønske&behov&evt. kjøleboks på strøm
    Duppedingser&ladere
    Vannpistol, vannballonger osv til vannkrigen
    Poser/matpapir til matpakke for barna
    Spill og leker om du vil

     

  • Jeg kan ikke være der alle dager - hva gjør jeg?

    Du er hjertelig velkommen til å være hos oss under festivalen uansett når det passer for deg! For å utnytte overnattingskapasiteten maksimalt, kan vi derimot ikke reservere rom eller campingplass til deg foruten at du deltar på hele uka. Alternativt kan du ordne overnatting selv, og betale drop-in pris for dagene du er der.

  • Hva koster enkeltmøter?

    Enkeltmøter for voksne (over 18 år) vil koste 150,- kr pr pers i døra.

  • Kan vi ANkomme FØR FESTIVALSTART?

    Det er mulig å ankomme Bibelskolen og campe/feriere der fra søndag 24.7. Resepsjonen har åpent: Søndag kl. 13-18, mandag 10-18 og tirsdag 10-18. Kommer du utenom disse tidene kan du bare bli på campingplassen til dagen etter og gjøre opp da, men må være forberedt på å flytte teltet/vogna. Det vil da koste 320,- pr døgn for campingvogn/-bil/combicamp og 200,- pr døgn for telt. Hvis en ønsker å bare plassere campingvogn på området (i forbindelse med logistikk og ønske om å kjøre minst mulig frem og tilbake) er dette mulig fra og med søndag 17.7 kl. 18. Vogna må da settes på merket område ved Normisjonshallen. Har du ytterligere spørsmål: ta kontakt med normisjonshallen@normisjon.no

  • Hvordan gjør jeg endringer i min bestilling?

    Logg inn på din bruker under ”minside” som er øverst til høyre på siden. Brukernavn er e-posten du brukte ved din bestilling og passordet du lagde da. Her trykker du på Bestillinger og den bestillingen du ønsker å gjøre endringer på.

  • Hva er min side?

     er din portal for flere tjenester på imikirken.no. Denne siden samler arrangementer, rombooking, database og nettbutikken vår på et brett. Checkin.no drifter disse tjenestene for oss, på lik linje som veldig mange andre organisasjoner, festivaler og leirer rundt om i Norge.

     

  • Hva har/kan ha en brukerkonto på min side?

    • Skal du melde deg på et arrangement i IMI Kirken, trenger du en bruker på . Har du tidligere meldt deg på et arrangement, så har du allerede gjennom dette en bruker på .
    • Ønsker du å kjøpe et produkt i nettbutikken eller reservere et rom, gjelder det samme her for .
  • jeg får ikke til å logge meg på min side

    Du må ha en bruker for å kunne logge deg inn på . Har du ikke en bruker, så oppretter du dette ved å velge opprett konto. Har du glemt passordet ditt, velger du glemt passord. Brukernavnet ditt er e-postadressen din.

  • jeg er usikker på om jeg har en bruker på min side

    Hvis du er usikker på om du har en bruker fra før på , velger du glemt passord. Da kan du teste ut om din e-postadresse har en aktiv bruker. Har du ikke en aktiv bruker får du beskjed om det og du kan velge opprett konto. Har du en aktiv bruker, så bruk denne. Hvis du oppretter en ny konto med en annen e-postadresse blir det flere brukere på ditt navn og det er ikke så veldig bra hverken for oss eller for deg. Så hold deg til den ene aktive brukeren du har.

  • hva gjør jeg om jeg har flere aktive brukere på min side

    Har du på et tidspunkt laget flere brukere på ditt navn, men brukerne har forskjellig innlogging og e-postadresser, så kan vi sammen rydde opp i dette. Du kan starte med å velge hvilken bruker og e-post til innlogging du ønsker å bruke, og så bruke den aktivt, og bare den. Så kan du ta kontakt med oss og vi hjelper deg med å fjerne de andre in-aktive brukerne du ikke har bruk for.

Finner du ikke svarene du lurer på over, fyller du ut kontaktskjema og vi tar kontakt med deg.

(påkrevd)

Mobil eller privat

(påkrevd)
(påkrevd)